V.A Support

Als je pas start met je onderneming kan je alles nog alleen doen. Maar na een tijdje merk je dat je bijna alleen nog maar bezig bent met mailtjes beantwoorden, facturen maken en promo voeren. En al die zaken zijn wel belangrijk, maar ze zuigen alle energie uit je lijf. Zo kom je niet eens toe aan nieuwe ideeën uitwerken of je aanbod bijstellen.

Herkenbaar?

Dat is een teken dat je wel wat hulp kan gebruiken.

Wil je groeien met je zaak en vooral focussen op je core business? Doen wat je graag doet?

Ik kan jou daarbij helpen! Als V.A. (virtueel assistent) neem ik de taken over waar je niet warm van wordt, zodat jij weer tijd en energie hebt voor de dingen die er voor jou toe doen.

De voordelen van V.A Support

Tijd en energie

Je krijgt meer tijd om bezig te zijn met wat je écht graag doet. En daarvan laadt je batterij dan weer op. Dubbele win!

Klankbord

Nieuw idee? Een project dat je wil opstarten? Ik denk met je mee hoe we dat praktisch kunnen aanpakken.

Groei

Doordat je niet meer wordt afgeleid door andere taken, kan je focussen op je core business en werken aan de groei van je bedrijf. Als een echte CEO!

Vraag het maar aan hen

"Ik liet me met veel plezier ondersteunen door Natalie op het vlak van administratie. Ze denkt actief mee met mij als klant en kan met een korte briefing volledig zelfstandig aan de slag gaan. Zo kreeg ik meteen meer ruimte in mijn agenda. Bedankt, Natalie! "
Robin Cuypers
STREVER
" Ze is echt een krak in haar vak en geen vraag is haar teveel. Ze heeft me al superveel geholpen. Telkens voel ik haar oprechtheid en passie om te helpen. Top Natalie en dikke merci!
Nele Debusschere
Studio Lagom
"Natalie is een heel professionele en betrouwbare partner. Ze werkt efficiënt, autonoom en komt alle gemaakte afspraken meer dan na. Ook zal Natalie proactief ideeën voorstellen en mee zoeken naar oplossingen. Ze is communicatief en geeft waardevolle feedback. "
Kristel Wils- coach
"Ik ben heel blij met het werk dat Natalie voor mij geleverd heeft. Haar manier van communiceren is heel helder en transparant. Er werd ook voldoende afgestemd zodat we beiden wisten wat er van elkaar werd verwacht. Wat ik ook heel fijn vind is, dat er echt wordt meegedacht zonder haar mening te willen opdringen. Kortom, een hele fijne manier van samenwerken!"
Ellen Sergeant - De babykangeroe
"De samenwerking met Natalie is heel waardevol voor mij. Ik apprecieer het vooral dat ze proactief ideeën en suggesties voorstelt. Ze levert goed werk en komt steeds haar afspraken na. Ook heeft Natalie een heldere en duidelijke manier van communiceren. Ze is persoonlijk betrokken maar toch ook zakelijk, wat een mooie mix is. "
Leni - Ont-moeten

Waarmee help ik je?

(Financiële) administratie & klantensupport 

  • Beheer en opvolging van je mailbox

  • Verwerken van je aan- en verkoopfacturen

  • Ordenen en bewaren van administratieve documenten

  • Klanten helpen bij vragen of technische problemen

  • Tevredenheidsmetingen

 

Beheer & opvolging van je communicatie 

  • Opmaak, eindredactie en inplannen van je nieuwsbrief, blog (website), social media
  • Publiceren van je podcasts of video’s 
  • Opladen en publiceren van cursussen op leerplatformen 
  • Up-to-date houden van je website 

Opgelet: teksten lever je zelf aan of laat je schrijven door een copywriter (ik help je graag zoeken naar de geschikte persoon). Eventueel herschrijven of verbeteren van je teksten doe ik wel.

 

E-mailmarketing 

  • Opstarten van een nieuwsbrief (formulier, sjabloon, koppeling website) 
  • Een automatische sequence opstellen 
  • Opladen van contacten of toevoegen van tags 
  • … 
 

Events

  • Hulp bij het organiseren van events, workshops,…
  • Opvolgen van alle communicatie, catering, locatie, animatie,…
  • Het aanspreekpunt voor leveranciers en deelnemers
  • Als je dat wil, ben ik ook aanwezig ter plaatse

  

Voorbereiding audit kmo-portefeuille 

Wil je erkend worden als kmo-dienstverlener, zodat je betaling via kmo-portefeuille kan aanbieden? Ik neem met veel plezier de administratieve voorbereidingen voor de audit van je over.

Heb jij nog andere taken die je wil uitbesteden? Neem zeker contact op, dan bekijken we samen de opties of verwijs ik je door naar iemand uit mijn netwerk.

Mijn werkwijze

  1. Gratis online call: laten we elkaar eerst leren kennen. Waarvoor zou je hulp willen inschakelen en ben ik daarvoor de juiste persoon? En hoe gaat het dan praktisch in z’n werk?
  2. Offerte: na ons gesprek maak ik een offerte op. Ik schat op basis van jouw input in hoeveel tijd ik nodig zal hebben. Voor een halve dag (4u) betaal je € 260 excl. btw, voor een hele dag (8u) betaal je € 520 excl. btw. Wil je me meerdere dagen inhuren of een vast aantal uren per maand? Dan maak ik een offerte op maat.
  3. Aan de slag: akkoord met de offerte? Dan ga ik voor jou aan de slag. Ik hou je tussentijds op de hoogte van de vooruitgang.
  4. Feedback: op het einde van de opdracht zitten we nog eens (virtueel) samen om de samenwerking te evalueren. Uiteraard mag je ook tijdens de samenwerking al feedback geven.

Simulaties

Vind je het moeilijk om een inschatting van het aantal uren te maken? Dat begrijp ik volkomen, daarom geef ik je enkele voorbeelden mee als leidraad.

Opgelet: dit zijn slechts voorbeelden, het exacte aantal uren blijft afhankelijk van je concrete noden en persoonlijke situatie. Maak een gratis afspraak voor een offerte op maat. 

Halve dag

  • Nieuwsbrief: ontwerp, eindredactie, testen, inplannen (2x) + publiceren op website (2x) + afgeleide post voor je social media (2x)
  • OF Content planning: ontwerp, eindredactie en inplannen van 2 nieuwsbrieven + 4 social media post in planningstool. 
  • OF Social media: ontwerp, eindredactie en inplannen van 8 social media posts
  • OF Canva: 1ste ontwerp van 8 pagina’s of 4 sjablonen voor je social media (op basis van je huisstijl) 
  • OF Sequence: een eenvoudige sequence (vb. welkom, freebie) ontwikkelen + ontwerp, eindredactie, testen bijhorende mailtjes. 

 

Hele dag 

  • Sequence: een uitgebreide sequence (met diverse filters en parameters) ontwikkelen + ontwerp, eindredactie, testen bijhorende mailtjes. 
  • OF Start 2 Mail: technisch alles in orde brengen om te starten met e-mailmarketing 
  • OF Canva: werkboek van 16 pagina’s